| Fidelinka a.d. Subotica - FIDL | |
|
+115Igi-bg Cicija goxi trind Smile Roman Abramovich Zexx Danx Voiceoflaw Lilibet Cucla Fast stock Zmark Banaćanin Dragan11 Popaj sony Kina Big Mile Fmember Djavo vajabaja Prokuplje Maynard Stepanovic Istina Masina Enron Steve McQueen Lord Stem Drag65 Boranija Sahbaz StariHrast Kurajber Paštrović Admin Lilihip Dmitar Hese MYSTIC021 BoS Limited011 Aca123 HUACHUMA BBrroo Momir Mima RobinHood Nemesis Dexiv Vladulns pakodazna nepet kaktusic Jankiss Racunarko Aritmeticar Ris Polos Kenzo Maca Drag_Mlad Friz Berza011 Brmbocla Kupi akcije raspolozen Dax Mitar Ivan2211 Dnenad85 MORNAR Greta Ars Vivendi MarkoJTD Milos86 Pekoilic iki Mozart Milica1 Boki72 vatreni Mikans Zane interista Gargamel011 Teletrader Aleks Bond Moschino StefanMR Dusan pepsiman Pijacar Vidovnjak Ivo Shane selena Slovenac1 gogloee zivorad zivoradovic Kobe Bryant Sare Poštar Grlja Dr Zuk nervozaniglup Karlito Brigante Svarog slalic BojanNS Posmatrač Sneki masni1 119 posters |
|
Autor | Poruka |
---|
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 03:14 | |
| I kad kupi iz stecaja ja imam akcije koje ne mora da mu prodam | |
|
| |
Teletrader Old member
Broj poruka : 994 Points : 2799 Datum upisa : 05.09.2008
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 03:19 | |
| - Milos86 ::
- I kad kupi iz stecaja ja imam akcije koje ne mora da mu prodam
Ne, ti nemas vise akcije te firme koju je on kupio, tebi sleduju restlovi iz sume koju je on platio za fidelinku.. i nista vise!! On kupuje cistu firmu, bez akcionara, bez dugova, bez socijalnog programa... U tome i jeste stos!! | |
|
| |
interista Still learning
Broj poruka : 107 Points : 361 Datum upisa : 21.07.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 10:07 | |
| - Teletrader ::
- Milos86 ::
- I kad kupi iz stecaja ja imam akcije koje ne mora da mu prodam
Ne, ti nemas vise akcije te firme koju je on kupio, tebi sleduju restlovi iz sume koju je on platio za fidelinku.. i nista vise!! On kupuje cistu firmu, bez akcionara, bez dugova, bez socijalnog programa... U tome i jeste stos!! Ima li ovakvih primera i na berzama u svetu ili se ovakvi raspleti mogu videti samo kod nas i u okruzenju? | |
|
| |
Aca123 Our family
Broj poruka : 264 Points : 1113 Datum upisa : 13.05.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 10:26 | |
| Pročitajte Zakon o stečaju, a ako znamo da se naše zakonodavstvo mora usaglasiti sa zakonodavstvom u EU onda možemo da pretpostavimo da su vrlo slični. | |
|
| |
Greta VIP
Broj poruka : 1280 Localisation : Bgd Points : 3147 Datum upisa : 28.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 10:52 | |
| mene tu najviše zbunjuje odnos zavisnih preduzeća, kojima tokom stečaja treba omogućiti da nesmetano rade. Dugovi, krediti i sav ostali krš i lom se odvajaju od njih i svo zlo i nesreća ide na "centralu". To je lepo, ali besmisleno.....jer i ti mlinovi, silosi, pekare nisu pale s neba, one su napravljene od kapitala fidelinke, pa je to nešto u čemu i mali akcionari imaju svoj udeo. Ne može se potpuno negirati činjenica privatizacije i da sad kažemo, krećemo iz početka, a sve ovo je društveno vlasništvo..... ne znam kako se to u belom svetu rešava, znam samo da je u ovoj zemlji je sve moguće.... Ako se stvari odigraju kao što je Aca 123 opisao, to će onda biti model koji će prihvatiti i ostala preduzeća u stečaju. Prvi će Peconi na Albusu da to isto uradi....i mnogi drugi . Ali onda zbogom belexu jer će time poverenje akcionara koje je sada inače na 0 biti potpuno uništeno... _________________ Samo hrabri pobedjuju
| |
|
| |
BoS VIP
Broj poruka : 479 Points : 1359 Datum upisa : 05.01.2008
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 11:04 | |
| @Dnenad85 "...mi cemo se udruziti pa na sud,da trazimo ono sto nam pripada..." Hmmm, možda su snajperisti jeftiniji i efikasniji od advokata? Kuka i motika su garant besplatni. Hoće li u ovoj zemlji već jednom neko stati na kraj gangsterima??? | |
|
| |
Greta VIP
Broj poruka : 1280 Localisation : Bgd Points : 3147 Datum upisa : 28.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 11:32 | |
| - Aca123 ::
- Pročitajte Zakon o stečaju, a ako znamo da se naše zakonodavstvo mora usaglasiti sa zakonodavstvom u EU onda možemo da pretpostavimo da su vrlo slični.
jedan mali dodatak, ovde se radi o stečaju loše privatizovanih preduzeća u zemljama u tranziciji, ovo su tzv. "kaobojske privatizacije" koje sa normalnim zemljama nemaju nikakve veze. Ovakve stvari su se možda dešavale u Litvaniji, Madjarskoj, Bugarskoj....jer je ovaj model i pravljen za takve zemlje, a ne za Švajcarsku, Englesku ili Norvešku.... Ako stvari posmatramo iz tog ugla onda postaje i uloga Hypo banke jasnija... uloga te banke je da podeli što je moguće više kredita, za koje se unapred zna da nikada neće biti vraćeni i uvaliti što više preduzea u stečaj, još bolje bankrot...i onda strani kapital dodje i bez dugova, bez ikakvih obaveza pokupuje za neku bednu i smešnu kintu sve što se može kupiti... _________________ Samo hrabri pobedjuju
| |
|
| |
pepsiman VIP
Broj poruka : 1774 Godina : 70 Localisation : Melenci_Banja Rusanda Points : 3428 Datum upisa : 05.01.2008
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 11:47 | |
| Sinoc je na Rtv NS receno za Fidelinku kako je u stecaju. Da su 140 radnika na biro, a da jos 200 radnika ceka ista sudbina. Ali izgleda da su i ostala zavisna preduzeca u blokadi. Jedino radi pekara i ne zna se dokle. I predsednik sindikata jada se i kaze da su sve sto su mogli vlasnici(rece da ne zna koji su)stavljali pod hipoteku. I da su jedne za drugom povezane firme jemac. | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 14:34 | |
| ukupna prodajna cena nece preci 5miliona,ako i toliko bude bice dobro! | |
|
| |
Friz VIP
Broj poruka : 1684 Godina : 54 Points : 2978 Datum upisa : 16.12.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 15:28 | |
| Ova tema postaje mesto okupljanja mazohista! Nisam ni znao da vas ima toliko... _________________ All we need is love
| |
|
| |
nepet VIP
Broj poruka : 413 Points : 1029 Datum upisa : 03.06.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/13/2010, 15:41 | |
| bolje da se zakljuca tema. pa da se vidimo i cujemo kad se nesto stvarno desi. | |
|
| |
Polos Our family
Broj poruka : 241 Points : 1012 Datum upisa : 31.05.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/14/2010, 22:41 | |
| Za nas male delice se pare preostale,to jest 0,000001 RSD po akciji. | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/14/2010, 22:46 | |
| - Polos ::
- Za nas male delice se pare preostale,to jest 0,000001 RSD po akciji.
?????????????????????????????????????? | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/15/2010, 11:47 | |
| Ako mogu samo da dodam: Tesko je zamisliti situaciju u kojoj majka firma ide u stecaj i likvidaciju, a cerke firme nastavljaju normalno da rade u okviru sistema. Osnovni kapital zavisnih drustava tretira se kao deo stecajne mase koji bi trebalo prodati da bi se namirili stecajni poverioci, u skladu sa njihovim redosledom. |
|
| |
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/16/2010, 01:16 | |
| Pricaju da su dugovi 10 miliona i da toliko vredi fabrika, ali nismo mi budale znamo koliko vredi, obavljuju vesti o otkazima 140 radnika a sta kaze danas [You must be registered and logged in to see this link.] kome verujem pratio sam njihove informacioje oko OTP-a ranije. | |
|
| |
BoS VIP
Broj poruka : 479 Points : 1359 Datum upisa : 05.01.2008
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/16/2010, 12:47 | |
| @Milos86 Objavi i prokomentariši ovde.
| |
|
| |
pepsiman VIP
Broj poruka : 1774 Godina : 70 Localisation : Melenci_Banja Rusanda Points : 3428 Datum upisa : 05.01.2008
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/16/2010, 13:07 | |
| Da da stavi ga ovde da vidimo koji je. Mozda zaintrigiras Igi-BG Tabloid. | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/16/2010, 13:32 | |
| da li neko moze da izbaci listu svih akcionara fidelinke?naravno,ako ima. | |
|
| |
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 14:10 | |
| U četvrtak je u Gradskoj kući održan i sastanak na kome su, osim predstavnika sindikata, prisustvovali gradonačelnik Saša Vučinić, stečajno rukovodstvo „Fidelinke“, Laslo Karai, član Gradskog veća za privredu, i predstavnici „Hipo banke“, jednog od većih poverilaca.
- Rukovodstvo „Hipo banke“ je spremno da napravi program reorganizacije i da ga ponudi centrali u Austriji. Ukoliko bi stigao pozitivan odgovor, postojala bi nada da se problemi u kompaniji mogu prevazići i da se u bližoj budućnost nastavi sa radom. Ukoliko odgovor bude negativan onda smo, nažalost, najbliži bankrotu. Ročište pred Privrednim sudom u Subotici zakazano je za 16. septembar i tada ćemo znati kojim će putem „Fidelinka“ ići dalje - kaže Huđi. | |
|
| |
interista Still learning
Broj poruka : 107 Points : 361 Datum upisa : 21.07.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 14:31 | |
| A joj, gde bas hypo, sad kad ih drma ova afera! Sto ova fidl nema srece pa to ti je :zid: | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 15:13 | |
| | |
|
| |
interista Still learning
Broj poruka : 107 Points : 361 Datum upisa : 21.07.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 18:02 | |
| I ako bude reorganizacije kada mozemo ocekivati fidl ponovo na belexu? | |
|
| |
Dax VIP
Broj poruka : 414 Points : 1325 Datum upisa : 25.11.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 18:07 | |
| Kad izađu iz stečajnog postupka, reorganizacija je jedan od oblika stečaja. Dakle neće to skoro biti. | |
|
| |
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 18:44 | |
| Iskreno nece bar sl 6 meseci ali i to je super u odnosu na 0 | |
|
| |
interista Still learning
Broj poruka : 107 Points : 361 Datum upisa : 21.07.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/17/2010, 18:52 | |
| - Milos86 ::
- Iskreno nece bar sl 6 meseci ali i to je super u odnosu na 0
6 meseci je | |
|
| |
Dax VIP
Broj poruka : 414 Points : 1325 Datum upisa : 25.11.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/18/2010, 13:49 | |
| Mogući scenario: Valjevsku pivaru treba sačuvati [You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 10:44 | |
| | |
|
| |
Greta VIP
Broj poruka : 1280 Localisation : Bgd Points : 3147 Datum upisa : 28.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 10:55 | |
| - Milos86 ::
- Ima nade :) [You must be registered and logged in to see this link.]
Pa bilo je krajnje vreme da Pajtić shvati da pokrajna Vojvodina i fond za razvoj mora da priskoči u pomoć... _________________ Samo hrabri pobedjuju
| |
|
| |
MYSTIC021 Our family
Broj poruka : 210 Points : 745 Datum upisa : 29.06.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 11:42 | |
| - Greta ::
- Milos86 ::
- Ima nade :) [You must be registered and logged in to see this link.]
Pa bilo je krajnje vreme da Pajtić shvati da pokrajna Vojvodina i fond za razvoj mora da priskoči u pomoć... Vasin i Pajtić Eeeee Miloše, ako se u njih uzdaš brzo ćes da propadneš! | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 14:53 | |
| - Milos86 ::
- Ima nade :) [You must be registered and logged in to see this link.]
Da,ali se samo govori o pekari,a sta je sa delom nad kojim je pokrenut stecaj?Izgleda da ce opstati samo ona,jer nesmeju da dovedu u pitanje snadbevanje hlebom! | |
|
| |
Dnenad85 VIP
Broj poruka : 410 Godina : 39 Localisation : pickovac Points : 1545 Datum upisa : 28.01.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 17:14 | |
| | |
|
| |
Milos86 VIP
Broj poruka : 2228 Godina : 38 Localisation : Nish Points : 1318 Datum upisa : 20.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 17:49 | |
| Ko je ovaj penal sto se smeje? | |
|
| |
MarkoJTD VIP
Broj poruka : 1164 Godina : 36 Points : 3673 Datum upisa : 19.10.2009
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/23/2010, 18:15 | |
| gradonacelnik subotice, nije on kriv sto se nasmejao :D | |
|
| |
Greta VIP
Broj poruka : 1280 Localisation : Bgd Points : 3147 Datum upisa : 28.05.2007
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/24/2010, 20:21 | |
| Dogovor o spasavanju Fidelinke 23/08/2010 18:52:00 Ekapija, Danas
Za Fidelinku ima spasa, saopšteno je nakon sastanka održanog sa premijerom Vojvodine Bojanom Pajtićem. Sastanku su prisustvovali gradonačelnik Subotice Saša Vučinić, pokrajinski sekretar za rad Miroslav Vasin i direktorka Fidelinkine pekare Ljiljana Lučić. Dogovoreno je da se novim razvojnim kreditom obezbedi dalji rad pekare, odnosno da se na taj način obezbedi pšenica i da glavna Fidelinkina fabrika nastavi da radi. Prethodno će se obaviti procena kompletne imovine, mada Fidelinka u ovom trenutku ima dovoljno brašna da se proizvodnja ne obustavi. Nekoliko sedmica ranije, u jednoj od najvećih fabrika hleba i peciva u Vojvodini uveden je stečaj zbog zaduženosti i blokade računa. Do sada, međutim, niko nije kontaktirao s vlasnicima, koje čine firme iz nekoliko zemalja, a među njima je najviše ofšor kompanija. _________________ Samo hrabri pobedjuju
| |
|
| |
MYSTIC021 Our family
Broj poruka : 210 Points : 745 Datum upisa : 29.06.2010
| Naslov: Re: Fidelinka a.d. Subotica - FIDL 8/24/2010, 22:54 | |
| - Greta ::
- Dogovor o spasavanju Fidelinke
23/08/2010 18:52:00 Ekapija, Danas
Za Fidelinku ima spasa, saopšteno je nakon sastanka održanog sa premijerom Vojvodine Bojanom Pajtićem. Sastanku su prisustvovali gradonačelnik Subotice Saša Vučinić, pokrajinski sekretar za rad Miroslav Vasin i direktorka Fidelinkine pekare Ljiljana Lučić. Dogovoreno je da se novim razvojnim kreditom obezbedi dalji rad pekare, odnosno da se na taj način obezbedi pšenica i da glavna Fidelinkina fabrika nastavi da radi. Prethodno će se obaviti procena kompletne imovine, mada Fidelinka u ovom trenutku ima dovoljno brašna da se proizvodnja ne obustavi. Nekoliko sedmica ranije, u jednoj od najvećih fabrika hleba i peciva u Vojvodini uveden je stečaj zbog zaduženosti i blokade računa. Do sada, međutim, niko nije kontaktirao s vlasnicima, koje čine firme iz nekoliko zemalja, a među njima je najviše ofšor kompanija. Slična priča kao i za Dnevnik Holding... akteri isti: Vasin, Paja i Razvojna banka Vojvodine (svaka čast za kreditni odbor, humaniji je i od Crvenog Krsta)! | |
|
| |
| Fidelinka a.d. Subotica - FIDL | |
|