| Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo | |
|
+76markan MHE kila(H)WATacina Cucla Nemesis Stane Dolanc Cicija boban75 Sutra arsen123 Drasko Dalaj Lama MarkoJTD Smile MIlanNoviSad Big Beast Boranija JMBR Draganvi Berza011 Aca123 Andridis Popaj bwresident Dragan555 Nisimo23 Voiceoflaw trind bonum.mm Lucca Brazzi MightyZ pepermint gaggii capriolo goxi Friz mili61 Vladulns BBrroo Zexx Roman Abramovich Zikica faceman Frenky Gocili Bobo011 zekapeka Maca StM vilander Lutvi Borodino Bojjan LUMTDZOS tandaric Folio FatCat NewStar Momir Ars Vivendi Zeljko321 Joca boxxi Tenerife Dejan71 Bezimena C R A Z Y Aleks Bond Pera Zdera Amschegar Mikileaks Big Mile Dragot Trade Now Matthew Greenburgh Taliban 80 posters |
|
Autor | Poruka |
---|
Trade Now VIP
Broj poruka : 404 Points : 1837 Datum upisa : 13.04.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 00:18 | |
| - Joca ::
- @Trade Now,
aj' da se držimo činjenica ... O nečemu što se ne može proveriti/dokazati bezpredmetno je diskutovati bez obzira ko šta napiše. Toliko... Meni bi bilo dovoljno da si napisao, a druga je stvar da li je odgovor istinit ili ne i da li verujem u odgovor ili ne. Prihvatam i ovakav odgovor i on nešto govori. | |
|
| |
Zeljko321 VIP
Broj poruka : 497 Points : 1462 Datum upisa : 19.01.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 09:28 | |
| Interesantna mi je Vasa mala rasprava i iz nje se uci. Trade Now, mislim da gresis u necemu, jer i ja takodje gresim na isti nacin. Na primer, spomenuo si da si kupio ALFU. Negde 2012 sam dao nalog za ALFU na ceni od 5500 i na zalost nisam uspeo da je kupim jer je cena skocila. Dalje nisam zeleo jer mi je bila skupa . Za te pare sam kupio j....... AIK banku (i jos par komada jeftinog djubreta), pa sam izasao u minusu.Katastrofa. Problem je u tome sto mi je ALFA opet skupa i jos uvek je nemam u portfelju. Opet katastrofa. Mislim da je relativan osecaj da li je nesto licno tebi skupo. Mislim da je bitno da li hartija ima potencijal rasta ili ne, a po meni Soja to ima (a takodje i pada ). Elem, problem je kada uci a kada izaci (misao godine, jel da). | |
|
| |
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 11:46 | |
| - Trade Now ::
Nenormalnost ove akcije se ogleda u tome što Sojaprotein kreditira preduzeća iz grupe i na tome "zarađuje" umesto da se bavi osnovnim biznisom.
Sasvim razuman ( i legalan) potez ako želiš da izbeneš plaćanje poreza državi. Naravno, postavlja se pitanje da li kompanija treba da gleda kako da plati što manje državi, a da bi donela dobitak akcionarima? Na žalost ovde očigledno vlasnici misle samo na sebe... _________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
| |
|
| |
Taliban Our family
Broj poruka : 325 Points : 779 Datum upisa : 26.09.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 12:04 | |
| I ja mislim da nije najbolje vreme za ulazak u sjpt, cena je otišla nepristojno visoko zbog opšteg zelenila na berzi tih dana i sada se lagano ispumpava. Ispumpala bi se verovatno još i više da na strani tražnje nema velikih naloga od strane same Soje a.d. Sa druge strane, ima potencijal za rast zbog raznih faktora - dobro poslovanje, izvoz u Rusiju, nesaglasnost na nekoj budućoj skupštini... | |
|
| |
Trade Now VIP
Broj poruka : 404 Points : 1837 Datum upisa : 13.04.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 13:14 | |
| Zeljko 321,
ja kad rešim da uđem u akciju meni je sve jedno da li je cena 5500, 5600, 5700. Ja postupam na sledeći način: kupujem na 5700 i istovremeno postavljam bid na 5510. Naravno da je bolja niža cena ali stalno treba imati na umu da se neostane bez kupovine pa i na nešto većoj ceni. Posle kad dođe cena na 6000 i jače može da prevlada razmišljanje kad je nisam kupio na nižoj ceni onda neći iz principa ni da je kupujem, iako je cena od 6000 ili 6500 isto dobra cena. Prošao sam kroz tu školu i trudim se da je ne ponavljam. Meni ALFA nije skupa ni na 17.000 jer ima najniži P/B, deli dividendu i visi u vazduhu potencijalno raspolaganje imovinom velike vrednosti. Hoće da privatizuju neku firmu sad da zaokruže oblast delovanja i još hoće da imaju banku.
Što se SOJE tiče na bazi poslovanja za sada nema ništa od rasta a ako postoje drugi razlozi za rast u to ne želim da se upuštam i zato do dalnjeg ću je se držati po strani. | |
|
| |
Zeljko321 VIP
Broj poruka : 497 Points : 1462 Datum upisa : 19.01.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 17:03 | |
| @ Trade Now "Posle kad dođe cena na 6000 i jače može da prevlada razmišljanje kad je nisam kupio na nižoj ceni onda neći iz principa ni da je kupujem, iako je cena od 6000 ili 6500 isto dobra cena"
Da, i ja sam imao taj problem neko vreme. Ali vremenom kad te nesto lupi po džepu naučiš.
@ Taliban
Za mene je Soja ok na nivoima od 600 do 700 , samim tim sto se cena stiti na tim nivoima, ali to je svakako stvar licne procene. | |
|
| |
Big Mile VIP
Broj poruka : 1658 Points : 6510 Datum upisa : 19.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 19:36 | |
| Ovo po meni ima smisla kupovati samo u kontekstu neke eventualne nesaglasnosti, koja je uzgred trenutno pod velikim znakom pitanja. Dakle sadašnja cena je skoro neki maksimum i u tom konteksu ocekivanja tako da bi sav dalji rast cene bio u domenu cuda. | |
|
| |
Zeljko321 VIP
Broj poruka : 497 Points : 1462 Datum upisa : 19.01.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 20:11 | |
| Slazem se da je cena jaka, ali ako pogledamo npr. ENHL, FITO, KMBN, AERO, NIIS .... sve je to skoro neki maksimum trenutno i pretpostavljam da samo malo jace vesti tipa, potpisan aranzman sa MMF-om, mogu dovesti do nekog daljeg rasta. Ali, da ne bi ispalo da pumpam, opet ponavljam da je sve stvar licne procene, a naravno greske u toj proceni se plate pre ili kasnije | |
|
| |
Trade Now VIP
Broj poruka : 404 Points : 1837 Datum upisa : 13.04.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/16/2014, 20:54 | |
| - Big Mile ::
- Ovo po meni ima smisla kupovati samo u kontekstu neke eventualne nesaglasnosti, koja je uzgred trenutno pod velikim znakom pitanja. Dakle sadašnja cena je skoro neki maksimum i u tom konteksu ocekivanja tako da bi sav dalji rast cene bio u domenu cuda.
Pa nova knjigovodstvena cena je 747 dinara, tržišna je manja a procenjena se ne zna a uglavnom je do sada bila manja od knjigovodstvane. To je jako mali prostor da bi se kupovlo zbog toga a i pitanje je da li će do toga doći. Slažem se da nema razloga da raste osim kupovine sopstvenih akcija od strane uprave. Oni su sami po sebi čudo tako da oni mogu i nerezonski da odigraju kao u preferansu pa da se posle kaže "da se nezna kako se igra". | |
|
| |
Tenerife VIP
Broj poruka : 739 Points : 2460 Datum upisa : 02.10.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 11/20/2014, 13:46 | |
| Bečejski Sojaprotein (SJPT) je za prvih devet meseci tekuće godine ostvario neto profit od 512,7 miliona RSD što je prilično poboljšanje u odnosu na isti period prošle godine kada je zabeležen gubitak od 464 miliona RSD.
Prihodi od prodaje porasli su na 8,6 milijarde RSD, +18,7% g/g, a operativni profit dostigao je 387,1 milion RSD. U istom periodu prethodne godine kompanija je i na operativnom nivou imala gubitak. Poboljšanje performansi posledica je završetka restrukturiranja u procesu proizvodnje koji je podrazumevao osposobljavanje linija za proizvodnju koncentrata koji se koriste u ljudskoj ishrani.
Izvor: Belex, Wisebroker _________________ Folk je narod, turbo je sistem ubrizgavanja goriva pod pritiskom u cilindar motora sa unutrašnjim sagorevanjem
Turbo folk je gorenje naroda, svako pospešivanje tog sagorevanja je turbo folk, razbuktavanje najnižih strasti kod homo sapiensa
Glasački listić koji omogućuje svakoj budali da ga ispravno popuni je turbo folk
| |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13963 Localisation : Novi Sad Points : 52453 Datum upisa : 03.06.2009
| |
| |
Tenerife VIP
Broj poruka : 739 Points : 2460 Datum upisa : 02.10.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 12/2/2014, 01:20 | |
| Julius Baer Multipartner - Balkan Tiger Fund izašao sa 33100 akcija, ko je kupio? Ko se ukrupnjava? _________________ Folk je narod, turbo je sistem ubrizgavanja goriva pod pritiskom u cilindar motora sa unutrašnjim sagorevanjem
Turbo folk je gorenje naroda, svako pospešivanje tog sagorevanja je turbo folk, razbuktavanje najnižih strasti kod homo sapiensa
Glasački listić koji omogućuje svakoj budali da ga ispravno popuni je turbo folk
| |
|
| |
Momir Old member
Broj poruka : 2084 Points : 5785 Datum upisa : 06.12.2008
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 12/2/2014, 01:33 | |
| Nije ni bitno, ljudi jednostavno "pokupili" zaradu na akciji.... Sad sledi neka prevara Viktorije Grup!! Budite oprezni. _________________ “Cash combined with courage in a crisis is priceless.”
| |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13963 Localisation : Novi Sad Points : 52453 Datum upisa : 03.06.2009
| |
| |
NewStar Still learning
Broj poruka : 56 Points : 94 Datum upisa : 27.02.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/5/2015, 12:00 | |
| Niko ne komentariše čišćenje na SJPT........ | |
|
| |
FatCat Member
Broj poruka : 854 Points : 1943 Datum upisa : 14.12.2008
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/5/2015, 12:54 | |
| Poštovani, Hvala na Vašem i-mejlu. U pravu ste, mali akcionari mogu da budu nesaglasni. Više informacija imate na sajtu [You must be registered and logged in to see this link.]Srdačan pozdrav Saša Odalović, dipl.ing Senior Broker BDD Sinteza Invest Group a.d. _________________ Dinkić: Drugačije bi sve bilo da sam JA bio premijer !!
| |
|
| |
NewStar Still learning
Broj poruka : 56 Points : 94 Datum upisa : 27.02.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/5/2015, 14:07 | |
| Koja se cena očekuje za nesaglasne? | |
|
| |
Folio VIP
Broj poruka : 276 Points : 1023 Datum upisa : 19.11.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/5/2015, 14:16 | |
| - NewStar ::
- Koja se cena očekuje za nesaglasne?
Cena akcija | |
|
| |
NewStar Still learning
Broj poruka : 56 Points : 94 Datum upisa : 27.02.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/5/2015, 15:29 | |
| | |
|
| |
Taliban Our family
Broj poruka : 325 Points : 779 Datum upisa : 26.09.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/6/2015, 11:12 | |
| Jel danas poslednji dan za upad na spisak akcionara za 12.jan? Ili je juče bio? | |
|
| |
Zeljko321 VIP
Broj poruka : 497 Points : 1462 Datum upisa : 19.01.2013
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/6/2015, 11:39 | |
| | |
|
| |
tandaric Just looking
Broj poruka : 7 Points : 35 Datum upisa : 13.05.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/8/2015, 14:00 | |
| - Folio ::
- NewStar ::
- Koja se cena očekuje za nesaglasne?
Cena akcija Po kojoj cijeni ide otkup? 747? | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/12/2015, 13:14 | |
| Ako neko od kolega zna kada se i koja dokumenta dostavljaju za nesaglasnost, bio bih zahvalan da napise ovde. | |
|
| |
Bojjan VIP
Broj poruka : 348 Points : 869 Datum upisa : 18.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/12/2015, 16:39 | |
| - LUMTDZOS ::
- Ako neko od kolega zna kada se i koja dokumenta dostavljaju za nesaglasnost, bio bih zahvalan da napise ovde.
sacekaj 22.01.2015 ОВАVESTENjE О PRAvIМА NESAGLASNIH AKCIONARA POVODOM SТlCANJA i RASPOLAGANJA IMOVINOM VELIKE VREDNOSTI [You must be registered and logged in to see this link.]vestenje_akcionarima_povodom_raspolaganja_imovinom_velike_vrednosti.pdf formular za nesaglasnost http://www.sojaprotein.rs/sites/soyaprotein.com/files/u24/3h_for mular-zahteva-za-ostvarivanje-prava-na-otkup-akcija-1.pdf sva obavestenja imas na njihovom sajtu. | |
|
| |
Dragot VIP
Broj poruka : 655 Points : 2873 Datum upisa : 16.10.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/12/2015, 21:37 | |
| LUMTDZOS, najkasnije 15 dana nakon skupštine pošalji formular zahteva za otkup akcija od nesagl.akcionara i čekaj. U roku od 60 dana trebao bi dobiti obaveštenje o prihvaćanju tvoga zahteva. Nakon toga odeš kod brokera. Ostale papire sređuje broker. Sledi novac na tvome računu. Mislim da nisam ništa propustio. | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/13/2015, 10:32 | |
| @bojjan & @Dragot, veliko hvala! | |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13963 Localisation : Novi Sad Points : 52453 Datum upisa : 03.06.2009
| |
| |
Borodino Still learning
Broj poruka : 43 Points : 124 Datum upisa : 01.10.2009
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/23/2015, 12:37 | |
| IZVEŠTAJ O ODRŽANOJSKUPŠTINI „SOJAPROTEIN“ A.D. BEČEJ[You must be registered and logged in to see this link.] | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/23/2015, 14:36 | |
| Hvala za link. Da li je dostavljanje Zahteva za otkup akcija nesaglasnih akcionara preporucenom posiljkom ili to mora ici preko brokera? Zahvaljujem unapred! | |
|
| |
Lutvi Still learning
Broj poruka : 71 Points : 344 Datum upisa : 28.02.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 1/23/2015, 20:15 | |
| Dovoljno je preporućenom pošiljkom. | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 2/23/2015, 11:20 | |
| Ako neko od kolega zna da li su ovi iz SJPT poceli da salju dokumenta za nesaglasne, molio bih da napisu. Hvala!
PS: poslao sam preporuceno svoju nesaglasnost ali nemam povratnu infprmaciju. | |
|
| |
Big Mile VIP
Broj poruka : 1658 Points : 6510 Datum upisa : 19.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 2/23/2015, 11:36 | |
| Najbolje je kada se šalje bilo koji dokument, sa povratnicom, samo je oko 20 din. skuplje od preporucenog pisma, a dobiješ overeno da su primili pošiljku. | |
|
| |
vilander Just looking
Broj poruka : 4 Points : 30 Datum upisa : 24.09.2014
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 2/26/2015, 23:30 | |
| | |
|
| |
StM VIP
Broj poruka : 120 Points : 355 Datum upisa : 19.05.2008
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 3/4/2015, 13:43 | |
| Dobio sam obavestenje od Soje. Potrebno je da se dobije jos potvrda banke o obezbedjenim novcanim sredstvima za otkup akcija. Ova potvrda se dobija do 60 dana od kada su (Soja) prilimi zahtev npr 06.02.2015. pa 60 dana. Kada se dobije potvrda onda se sve:Obavestenje, kopija zahteva, podaci o klijentu iz CR i potvrda banke salje borkeru. | |
|
| |
Bojjan VIP
Broj poruka : 348 Points : 869 Datum upisa : 18.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo 3/11/2015, 18:57 | |
| i ja sam dobio pre neki dan obavestenje od soje, a svoj formular za nesaglasne sam poslao obicnom postom [riskantan potez ] | |
|
| |
| Soja protein a.d. Bečej - SJPT 4. deo | |
|