| Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo | |
|
+117Dragan555 Zexx Kupi akcije trind Pera Božić Vladulns Urosk Zeljko321 Friz Bambula Nikola JMBR Zwiebel Sasuolo Pera Zdera Maxx Matans Kobe Bryant Aria Cucla dejan.dedijer mili61 Dmitar Colin Farrell Bidza Dax Bond Zagorr Boby MilosNS Popaj Zmajica Baki. V zveki Karlo Ultrex Drasko muitobom Matthew Greenburgh Mitar Sebastian StM Sahbaz Infinity Delboj Bookmaker Mivanovic Gavrec Voiceoflaw Bochek MORNAR Dragan C R A Z Y Toplica 1 Danx Ars Vivendi Boranija philips1 Gocili Rapid ingglick Grom Lutvi Light Firke77 Limited011 Polos Bojjan Nemesis MYSTIC021 Beli DelBoy zeljko76 Bombica Slovenac1 Nauzika mili21 Spejs Steve McQueen Lilihip pepsiman Teletrader dzagera geogsi Boza Belex Big Mile Smile MarkoJTD Vlada BG Fmember Sneki Aritmeticar Josip Dragot Dkolak Zalad gogloee Dragan11 Ceras Zoranecc flash JelenaS Ilija Momir Mistery 011 Djede Mickey Munday Djavo Aleks Sofke Maca Sutra Fast Taliano Zmark LUMTDZOS Milica1 121 posters |
|
Autor | Poruka |
---|
Danx never learning
Broj poruka : 214 Points : 1014 Datum upisa : 10.08.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/7/2012, 09:38 | |
| Ja vise ne znam da li sam nesto pisao ili sanjao da pisem... Mogao bi admin kada brise moje postove, da ih negde prebaci ili bar stavi napomenu da je nesto izbrisano. Vise nego reda radi, a zbog citalaca.
@boby Zasto mislis da nema boljih nacina da izvlace SEBI pare umesto da izvlace svima pare? Zasto bi stavljali svoju glavu na panj (sa kamatom) da bi neka boranija dobila dividendu? Mozete da mastate jedino o povecanju kapitala a sa dividendom se tek mozete pozdraviti (ne znam da li ste se ikad upoznali :) ) | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/7/2012, 09:42 | |
| Mozda ce posle ovog komentara da bude i nekih koji ne misle tako ali ja sa SJPT sam uvek bio zadovoljan u smislu kapitalne dobiti. Naime kod njih je postala praksa da svake druge godine daju dividendu u akcijama, sto znaci da ukoliko drzite akciju dve godine imate zagarantovan rast cene zbog preseka i kapitalnu dobit od 40-50%. Posto prosle godine nije bilo dividende ove je ocekujem i nije mi bitno da li ce biti u akcijama ili novcu. Onaj ko udje sad moze da kalkulise sta mu je bolje da drzi akcije i dobije eventualno dividendu u kesu pa posle da dokupi ili da proda pre preseka ako bude u akcijama. Sve ovo je mozda i subjektivna procena ali ja SJPT nemam nista lose da kazem (na stranu sto je menadzment takav kakav je...) | |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/7/2012, 10:21 | |
| | |
|
| |
Boby VIP
Broj poruka : 2614 Godina : 53 Localisation : banat Points : 10639 Datum upisa : 04.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/7/2012, 11:30 | |
| - danx ::
- Ja vise ne znam da li sam nesto pisao ili sanjao da pisem...
Mogao bi admin kada brise moje postove, da ih negde prebaci ili bar stavi napomenu da je nesto izbrisano. Vise nego reda radi, a zbog citalaca.
@boby Zasto mislis da nema boljih nacina da izvlace SEBI pare umesto da izvlace svima pare? Zasto bi stavljali svoju glavu na panj (sa kamatom) da bi neka boranija dobila dividendu? Mozete da mastate jedino o povecanju kapitala a sa dividendom se tek mozete pozdraviti (ne znam da li ste se ikad upoznali :) ) Vidi druze,pratim vec odredjeno vreme tvoje pisanije,molim te da pre nego pomenes moje ime i bilo sta mi repliciras,pazljivo procitas moj post... Uzgred budi receno,poprilicno si drzak i tvoji postovi su SVADJALACKI,nisam moderator na ovoj temi i nije mi jasno zasto te jos DEKI ILI ADMIN,nisu opomenuli,A MOZDA I ZNAM ,da sam ovde moderator,morao bi pisati s vise respekta a i argumenata. Nisam pobornik kaznjavanja ,ali ne volim preterano ni ovakav tonalitet,koji ti koristis. | |
|
| |
Boby VIP
Broj poruka : 2614 Godina : 53 Localisation : banat Points : 10639 Datum upisa : 04.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/7/2012, 12:20 | |
| Dividenda,je bila odgovor BOMBICI na pitanje...itekako je moguca solucija,posle isplate nesaglasnih ce biti ,veoma malo malih...i podele 200 din po artiji i gotovo...mada mislim da od toga nema nista,mada ostavljam prostora. | |
|
| |
Bookmaker Still learning
Broj poruka : 149 Points : 398 Datum upisa : 23.09.2009
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 16:23 | |
| Da li se malim akcionarima sa par komada ili par desetina komada uopšte isplati da gube vreme po sudovima i da plaćaju overe zahteva za otkup i formulara za glasanje u odsustvu ? Možda je bolje prodati pre preseka čak i sa - 10 do 15 % od tih očekivanih 827 RSD.Mnogi očekuju da će biti velikih istovara na 700 + , ako do tih 700 dođe u pravo vreme. _________________ Tempus et meum jus
| |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 16:42 | |
| @Bookmaker Nema potrebe za glasanjem u odsustvu. Dovoljno je samo popuniti formular o nesaglasnosti i poslati na njihovu adresu. Što se tiče prodaje pre preseka, pa tu i jeste caka. Utorak je zadnji da za ulazak u presek. Tada cena zbog 10% max fluktuacije može da dodje do 730 din. Da li prodavati tada, to jeste dobro pitanje. Ali mislim da 13% zarade na nesaglasnost neće biti dovoljno potencijalnim kupcima i da će cena ići ispod 700 tog dana. A posle, biće zanimljivo... | |
|
| |
Delboj Our family
Broj poruka : 344 Godina : 39 Points : 1239 Datum upisa : 03.12.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 17:09 | |
| - geogsi ::
- @Bookmaker
Nema potrebe za glasanjem u odsustvu. Dovoljno je samo popuniti formular o nesaglasnosti i poslati na njihovu adresu. Što se tiče prodaje pre preseka, pa tu i jeste caka. Utorak je zadnji da za ulazak u presek. Tada cena zbog 10% max fluktuacije može da dodje do 730 din. Da li prodavati tada, to jeste dobro pitanje. Ali mislim da 13% zarade na nesaglasnost neće biti dovoljno potencijalnim kupcima i da će cena ići ispod 700 tog dana. A posle, biće zanimljivo... Ako se kupovinom u utorak ulazi u presek, cena na taj dan moze da dodje do 800 din (u ponedeljak 730 din, u utorak 800 din). | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 17:31 | |
| Upravo tako DELBOY i ja racunam na tu varijantu... | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 17:39 | |
| - geogsi ::
- @Bookmaker
Nema potrebe za glasanjem u odsustvu. Dovoljno je samo popuniti formular o nesaglasnosti i poslati na njihovu adresu. Što se tiče prodaje pre preseka, pa tu i jeste caka. Utorak je zadnji da za ulazak u presek. Tada cena zbog 10% max fluktuacije može da dodje do 730 din. Da li prodavati tada, to jeste dobro pitanje. Ali mislim da 13% zarade na nesaglasnost neće biti dovoljno potencijalnim kupcima i da će cena ići ispod 700 tog dana. A posle, biće zanimljivo... Da li je to dovoljno ako mi je broker napisao da treba poslati i glasacki listic i to OVEREN u SUDU? Zbunjen sam. Doduse, u zvanicnom obavestenju koji sam dobio od SJPT, pise" Akcionar koji ne uputi zahtev o nameri da koristi svoje pravo na otkup akcija ili glasa ZA predmetne odluke , nema pravo na otkup akcija". Iz ovoga proizilazi da se vec sam zahtev o prodaji akcija smatra dovoljnim uslovom, pa ne vidim potrebu overavanja u sudu jer u ovom obavestenju se to nigde ne navodi. Opet, za glasanje sam dobio "Formular za glasanje u odsustvu" u kome se traze podaci o "zastupniku/punomocniku" a ne i o akcionarau. Ili ja to ne razumem dovoljno dobro. Ako je neko vec upucen i ima iskustva bilo bi lepo da konkretizuje sta je zaista dovoljno uraditi. Hvala!
| |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 18:18 | |
| U pravu ste za cene akcija, nisam gledao petak. @LUMTZDOS Moje iskustvo sa VINZ je da sam poslao formular za otkup još pre skupštine. Nisam dobio nikakvu potvrdu do pred sam istek zakonskog roka za isplatu. Bio sam sumnjičav da će se praviti kao da pismo nije stiglo na adresu ili nešto sl. Ipak, isplata je usledila par dana posle zakonskog roka. Znači 15 dana od skupštine+60 dana za isplatu. Kod SJPT, to bi bilo sredinom marta, ako budu čekali krajnji rok | |
|
| |
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 18:52 | |
| | |
|
| |
Bojjan VIP
Broj poruka : 348 Points : 869 Datum upisa : 18.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 19:40 | |
| moze li neko da mi odgovori zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan. i o kakvom preseku u utorak je rec, kada se zahtev za otkup akcija podnosi do 15 dana od odrzane skupstine odnosno do 09 01 2013. zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan ili samo ja imam taj problem | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 19:46 | |
| - bojjan ::
- moze li neko da mi odgovori zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan. i o kakvom preseku u utorak je rec, kada se zahtev za otkup akcija podnosi do 15 dana od odrzane skupstine odnosno do 09 01 2013. zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan ili samo ja imam taj problem
Druze sto se tice utorka to je poslednji dan za kupovinu ukoliko bi hteo da se izjasnis kao nesaglasni ako se na skupstini donesu odluke o kreditu kod Erste banke, jer je presek za nesaglasne u subotu a od dana kad kupis treba da prodje 3 radna dana da bi se pojavio u Centralnom registru... | |
|
| |
Bojjan VIP
Broj poruka : 348 Points : 869 Datum upisa : 18.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 22:28 | |
| hvala na odgovoru. ali sajt sojeproteina jos ne radi | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 22:35 | |
| - bojjan ::
- hvala na odgovoru. ali sajt sojeproteina jos ne radi
Da, i ja sam primetio isto... | |
|
| |
Bookmaker Still learning
Broj poruka : 149 Points : 398 Datum upisa : 23.09.2009
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/8/2012, 23:27 | |
| - Nemesis ::
- bojjan ::
- hvala na odgovoru. ali sajt sojeproteina jos ne radi
Da, i ja sam primetio isto... Možda je zbog ovoga NOVI SAD - U pojedinim delovima Novog Sada danas je moguć prekid telekomunikacionog saobraćaja, u periodu od osam do 15 časova, najavio je Telekom Srbije.Ume to kod Telekoma da potraje po nekoliko dana ¨do 15 časova ¨ _________________ Tempus et meum jus
| |
|
| |
Fmember VIP
Broj poruka : 1630 Points : 5176 Datum upisa : 01.11.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 02:03 | |
| koliki je trenutni deo Viktorije i povezanih lica ?
Viktorija sama ima 50% i još 12% prva dva akcionara to je 62%.
Šta mislite kako će proći otkup? koji procenat akcija će biti otkupljen?
ako se kao nesaglano izjasni na primer 10% akcijonara, te akcije će biti poništene pa će 62% postati 68%
Da li je moguće da nakon otkupa, viktorija i povezana lica pređu granicu definisanu zakonom pa onda opet budu u obavezi da otkupe akcije ali po novom osnovu ? | |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 09:27 | |
| @Fmember Po meni je elegantije rešenje da kupuju preko par kastodija po cenama 800-820, gde mogu da izbegnu zamku preuzimanja po zakonu. A i ne smanjuje se kapital preduzeća. Svi na dobitku... | |
|
| |
Boby VIP
Broj poruka : 2614 Godina : 53 Localisation : banat Points : 10639 Datum upisa : 04.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 12:00 | |
| - Nemesis ::
- bojjan ::
- hvala na odgovoru. ali sajt sojeproteina jos ne radi
Da, i ja sam primetio isto... Pa verovatno da obrisu sranja koja su napravili manjanjem poziva za skupstinu.Jer su iz navoda ko su saduznici i korisnici kredita,izbacili VZAS. | |
|
| |
Smile Old member
Broj poruka : 1652 Points : 4820 Datum upisa : 04.06.2008
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 13:03 | |
| - Fmember ::
Da li je moguće da nakon otkupa, viktorija i povezana lica pređu granicu definisanu zakonom pa onda opet budu u obavezi da otkupe akcije ali po novom osnovu ? Mogu i da ponište te akcije posle nekog vremena i opet dobro njima. Neku caku su već oni smislili... | |
|
| |
Bochek Still learning
Broj poruka : 82 Points : 236 Datum upisa : 10.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 13:18 | |
| - Nemesis ::
- bojjan ::
- moze li neko da mi odgovori zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan. i o kakvom preseku u utorak je rec, kada se zahtev za otkup akcija podnosi do 15 dana od odrzane skupstine odnosno do 09 01 2013. zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan ili samo ja imam taj problem
Druze sto se tice utorka to je poslednji dan za kupovinu ukoliko bi hteo da se izjasnis kao nesaglasni ako se na skupstini donesu odluke o kreditu kod Erste banke, jer je presek za nesaglasne u subotu a od dana kad kupis treba da prodje 3 radna dana da bi se pojavio u Centralnom registru... Ja sam mislio da se upis u registar vrsi pod danom zakljucenja transakcije. Cini mi se cak da su neke moje kupovine tako knjizene. To bi znacilo da ce u subotu biti upisani u registar svi koji su akcije kupili u petak, ali da ce se to moci videti sledecu sredu, sto nije od presudnog znacaja jer ima 15 dana da izjavi nesglasnost. Dakle, kupim akcije u petak, zatim posaljem nesaglasnost i oni moraju da provere (kada im nesaglasnost stigne) da li sam ja upisan u registru na dan 16.12.2012. Ja sam misli da to treba tako da ide, moze li neko da mi potvrdi da je citirani tekst u pravu, to jest da ja gresim? | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 14:23 | |
| - Bochek ::
- Nemesis ::
- bojjan ::
- moze li neko da mi odgovori zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan. i o kakvom preseku u utorak je rec, kada se zahtev za otkup akcija podnosi do 15 dana od odrzane skupstine odnosno do 09 01 2013. zasto je sajt sojaproteina nedostupan ceo dan ili samo ja imam taj problem
Druze sto se tice utorka to je poslednji dan za kupovinu ukoliko bi hteo da se izjasnis kao nesaglasni ako se na skupstini donesu odluke o kreditu kod Erste banke, jer je presek za nesaglasne u subotu a od dana kad kupis treba da prodje 3 radna dana da bi se pojavio u Centralnom registru... Ja sam mislio da se upis u registar vrsi pod danom zakljucenja transakcije. Cini mi se cak da su neke moje kupovine tako knjizene. To bi znacilo da ce u subotu biti upisani u registar svi koji su akcije kupili u petak, ali da ce se to moci videti sledecu sredu, sto nije od presudnog znacaja jer ima 15 dana da izjavi nesglasnost. Dakle, kupim akcije u petak, zatim posaljem nesaglasnost i oni moraju da provere (kada im nesaglasnost stigne) da li sam ja upisan u registru na dan 16.12.2012. Ja sam misli da to treba tako da ide, moze li neko da mi potvrdi da je citirani tekst u pravu, to jest da ja gresim? Gresis druze jer oni gledaju spisak akcionara od subote 15.12. To sto ti kupis akcije posle toga a pre skupstine ne daje ti pravo da se izjasnis kao nesaglasni tj. mozes biti nesaglasan ali samo za akcije koje si imao na dan 15.12 u centralnom registru | |
|
| |
Bochek Still learning
Broj poruka : 82 Points : 236 Datum upisa : 10.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 14:32 | |
| Ok, hvala. jednostavno mislio sam da se za podatak uzima presek stanja u registru od 15,12. a ne ono sto tog dana tamo pise a sto nije uredno apdejtovano. Dakle, onda ispada da je presek 12.12. Da li je to tacno? Ako kupim akcije 13,12, ja cu i dalje biti na preseku od 15,12. potrebno je samo taj presek pogledati 18. Razumete li moju dilemu. Ako kazu da je presek 15.12. ne znaci li to da taj presek mora da bude uredno apdejtovan uzimajuci u obzir ustaljnu vremensku razliku izmedju zakljucenja transakcije i apdejtovanja promene. Hvala na razjasnjenju u svakom slucaju. | |
|
| |
Boby VIP
Broj poruka : 2614 Godina : 53 Localisation : banat Points : 10639 Datum upisa : 04.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 14:37 | |
| - Bochek ::
- Ok, hvala. jednostavno mislio sam da se za podatak uzima presek stanja u registru od 15,12. a ne ono sto tog dana tamo pise a sto nije uredno apdejtovano. Dakle, onda ispada da je presek 12.12. Da li je to tacno? Ako kupim akcije 13,12, ja cu i dalje biti na preseku od 15,12. potrebno je samo taj presek pogledati 18. Razumete li moju dilemu. Ako kazu da je presek 15.12. ne znaci li to da taj presek mora da bude uredno apdejtovan uzimajuci u obzir ustaljnu vremensku razliku izmedju zakljucenja transakcije i apdejtovanja promene. Hvala na razjasnjenju u svakom slucaju.
JEDINO, DA POSLE PRESEKA PRODAS,PA KUPIS PONOVO,TO NE MOGU DA TI OTKRIJU,ALI TI TO NI NE ZNACI. | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 14:41 | |
| - Bochek ::
- Ok, hvala. jednostavno mislio sam da se za podatak uzima presek stanja u registru od 15,12. a ne ono sto tog dana tamo pise a sto nije uredno apdejtovano. Dakle, onda ispada da je presek 12.12. Da li je to tacno? Ako kupim akcije 13,12, ja cu i dalje biti na preseku od 15,12. potrebno je samo taj presek pogledati 18. Razumete li moju dilemu. Ako kazu da je presek 15.12. ne znaci li to da taj presek mora da bude uredno apdejtovan uzimajuci u obzir ustaljnu vremensku razliku izmedju zakljucenja transakcije i apdejtovanja promene. Hvala na razjasnjenju u svakom slucaju.
Druze ta razlika od 3 dana postoji na svim svetskim berzama, nije to nista novo i to se uzima u obzir pri datumima za skupstinu tako da svi znaju ako hoces da budes na spisku MORAS DA KUPIS 3 RADNA DANA RANIJE da bi te bilo na spisku. Sto se tice SJPT zadnji dan za ulazak ti je utorak 11.12, ako kupis u sredu transakcija se saldira u ponedeljak (posle 15h) tako da ne ulazis u presek... | |
|
| |
Fast VIP
Broj poruka : 745 Points : 2372 Datum upisa : 21.04.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 16:27 | |
| - Nemesis ::
- Bochek ::
- Ok, hvala. jednostavno mislio sam da se za podatak uzima presek stanja u registru od 15,12. a ne ono sto tog dana tamo pise a sto nije uredno apdejtovano. Dakle, onda ispada da je presek 12.12. Da li je to tacno? Ako kupim akcije 13,12, ja cu i dalje biti na preseku od 15,12. potrebno je samo taj presek pogledati 18. Razumete li moju dilemu. Ako kazu da je presek 15.12. ne znaci li to da taj presek mora da bude uredno apdejtovan uzimajuci u obzir ustaljnu vremensku razliku izmedju zakljucenja transakcije i apdejtovanja promene. Hvala na razjasnjenju u svakom slucaju.
Druze ta razlika od 3 dana postoji na svim svetskim berzama, nije to nista novo i to se uzima u obzir pri datumima za skupstinu tako da svi znaju ako hoces da budes na spisku MORAS DA KUPIS 3 RADNA DANA RANIJE da bi te bilo na spisku. Sto se tice SJPT zadnji dan za ulazak ti je utorak 11.12, ako kupis u sredu transakcija se saldira u ponedeljak (posle 15h) tako da ne ulazis u presek... Off Nije na svim, ali na dosta jeste. | |
|
| |
Bochek Still learning
Broj poruka : 82 Points : 236 Datum upisa : 10.04.2012
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/9/2012, 19:31 | |
| Ok, hvala najlepsa. Zapravo ja prodajem pa sada kalkulisem dali da prodam poslednjeg dana uz discount ili sacekam dva meseca za full iznos. Naravno u drugom slucaju rizikujem i neuspeh skupstine ali sam siguran da je to veoma, veoma malo verovatno. Hvala jos jednom na razjasnjenju. | |
|
| |
Nemesis VIP
Broj poruka : 791 Godina : 41 Points : 3448 Datum upisa : 11.02.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 10:02 | |
| | |
|
| |
Infinity Still learning
Broj poruka : 46 Points : 171 Datum upisa : 29.07.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 14:52 | |
| Po ovome bi SJPT zbog jemstva na kredit od 50 mil eur, trebala da isplati max 40 mil eur nesaglasnih akcionara. | |
|
| |
JelenaS Our family
Broj poruka : 159 Points : 701 Datum upisa : 05.06.2010
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 16:34 | |
| - Infinity ::
- Po ovome bi SJPT zbog jemstva na kredit od 50 mil eur, trebala da isplati max 40 mil eur nesaglasnih akcionara.
Znači oni uzimaju kredit da bi kupili naše akcije? Nešto su lukavo smislili. Bojim se da će opet da nas prevare... | |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 17:10 | |
| @JelenaS Nema tu neke prevare. Oni nude 827 preko nesaglasnosti iz prostog razloga što firma vredi. Victorija je gro profita zadnjih godina pravila iz mutnih poslića trgovine pšenicom i sojom plus subvencije države štimovane za njih, a to nije održiv biznis plan na dugi rok. Soja itekako jeste i to oni dobro znaju. Mislim da je cena namerno držana na frapantno niskom nivou u prethodnom periodu ,koristeći katastrofalan sentiment na belexu, baš da bi konsolidovali vlasništvo na jedan ovakav način. Većina nas je srećna što može da proda na 800 do 820 rsd u ovom trenutku, a realnost je da je firma na ovoj ceni vredi negde 6 do 7 P/E forward za 2013, uz veliki CAGR potencijal sledećih godina. Možeš biti sigurna da kada bi je prodavali nekom ozbiljnom investitoru, ne bi išla ispod 1500 rsd | |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13963 Localisation : Novi Sad Points : 52453 Datum upisa : 03.06.2009
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 17:31 | |
| Promene: 27.11. - 10.12.2012. (T-3) ili 22.12. - 05.12.2012. | |
|
| |
Boby VIP
Broj poruka : 2614 Godina : 53 Localisation : banat Points : 10639 Datum upisa : 04.02.2011
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 18:01 | |
| - geogsi ::
- @JelenaS
Nema tu neke prevare. Oni nude 827 preko nesaglasnosti iz prostog razloga što firma vredi. Victorija je gro profita zadnjih godina pravila iz mutnih poslića trgovine pšenicom i sojom plus subvencije države štimovane za njih, a to nije održiv biznis plan na dugi rok. Soja itekako jeste i to oni dobro znaju. Mislim da je cena namerno držana na frapantno niskom nivou u prethodnom periodu ,koristeći katastrofalan sentiment na belexu, baš da bi konsolidovali vlasništvo na jedan ovakav način. Većina nas je srećna što može da proda na 800 do 820 rsd u ovom trenutku, a realnost je da je firma na ovoj ceni vredi negde 6 do 7 P/E forward za 2013, uz veliki CAGR potencijal sledećih godina. Možeš biti sigurna da kada bi je prodavali nekom ozbiljnom investitoru, ne bi išla ispod 1500 rsd Po takvoj ceni ,bilo koji investitor moze u obliku GREENFIELD investicije sagraditi,kompletno novu fabriku i jos da im ostane para a i da ih bude na svim medijima...ovo potpisujem... | |
|
| |
geogsi VIP
Broj poruka : 351 Points : 873 Datum upisa : 14.12.2007
| Naslov: Re: Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo 12/10/2012, 19:46 | |
| @Boby Uporedi cenu sa Imlekom u (za malo) preuzimanju, ili ovu sada, pa će ti možda biti jasnije o čemu pričam. I nemojte mešati valuacije banaka ili "narodnog" NISa, sa neto izvoznikom robe koju ima SJPT (visoke faze prerade, de facto monopol u Evropi) | |
|
| |
| Soja protein a.d. Bečej - SJPT 3. deo | |
|