Broj poruka : 1652 Points : 4820 Datum upisa : 04.06.2008
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/5/2014, 01:02
Oštetili “Galeniku“ za 100 miliona evra
Policija završila istražni postupak o malverzacijama u najvećoj srpskoj farmaceutskoj kompaniji. Osumnjičeni Dejan Backović, Nenad Ognjanović i Dragoljub Vučićević
PRIPADNICI Uprave kriminalističke policije (UKP) MUP Srbije završili su predistražni postupak o malverzacijama u „Galenici“ zbog kojih je ovaj nekadašnji farmaceutski gigant gurnut u ponor i gubitke. „Galenika“ je, prema dostupnim dokazima, oštećena za najmanje 100 miliona evra.
Nova krivičina prijava na kojoj su, pored otalih, imena Dejana Backovića, Nenada Ognjanovića i Dragoljuba Vučićevića, prosleđena je Tužilaštvu za organizovani kriminal. Narednih dana, nadležni tužilac o njoj treba da se izjasni, a u njoj su objašnjene malverzacije teške 77 miliona evra.
Kako saznaju „Novosti“, Backović (danas je direktor Socijalističke partije Srbije ) je osumnjičen da je kao predsednik Upravnog odbora „Galenike“ od novembra 2008. do 31. decembra 2012. godine počinio krivično delo zloupotrebu položaja odgovornog lica. Ukupno je 11 lica okrivljeno.
Čovek je član GO SNS, pa će sada Vučić moći da kaže da hapse i "svoje".
Smile Old member
Broj poruka : 1652 Points : 4820 Datum upisa : 04.06.2008
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 13:06
Pa zar sad ni to nije dobro?
bokixxl Still learning
Broj poruka : 63 Points : 182 Datum upisa : 19.11.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 15:38
Ne, naprotiv, odlično je!!! Ali, ovo je, ipak predizborni trik, jer dotični nije neki bitan igrač u stranci.
boban75 VIP
Broj poruka : 810 Localisation : Vojvodina Points : 2718 Datum upisa : 03.01.2014
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 15:56
Samo da ga nepuste posle izbora, a Toma mu da medalju (odlikovanje).
_________________ Loša vest je da vreme leti. Dobra vest je što ste Vi pilot. - Majkl Altšuler
A Bird in the hand, is worth two in the bush. - Ezop 600. p.n.e.
If one equity analyst its raining and the other says its sunny... yuor job as an investor is to ignore them both and instead look out the window.
Nikola VIP
Broj poruka : 583 Points : 2009 Datum upisa : 06.12.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 16:46
@bokixxl, ne možeš da kritikuješ neko hapšenje time što čovek nije bitan u partiji. Tj možeš, ali takva kritika je potpuna besmislica. Po toj logici nikog ne treba da hapse dok ne bude potpredsednik stranke.
Problem je hoće li da ga puste nakon izbora kako kaže Boban, ili ako su ga hapsili samo da pokažu kako nema zaštite a da znaju da nemaju dokaze za krivično delo.
_________________ I don't want any of your get-rich-quick schemes but I do need to make a lot of money really fast.
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 16:52
bokixxl ::
Ne, naprotiv, odlično je!!! Ali, ovo je, ipak predizborni trik, jer dotični nije neki bitan igrač u stranci.
Ne mogu da verujem da ima DS-ovaca koji ni kada je nešto dobro uradjeno ne mogu to i da pohvale. Taj Tomić je član GO SNS-a i nema važnijeg mesta u bilo kojoj stranci, ako izuzmemo predsednika.
Očekujem da će i Djilas tvrditi da je sve to predizborna prevara.
Pitam se samo što to sve što je SNS uradio nije i Tadić uradio, a mogao je - bio je 8 godina na vlasti? Bar što se tiče hapšenja i borbe protiv korupcije....
Sudstvo je problem u ovoj državi i nadam se da će posle izbora uvesti red i podeliti otkaze nesposobnim i potkupljivim sudijama.
_________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 17:01
Ako je Antonić još u zatvoru, zašto bi ovaj lik bio manje kriv od Antonića? Kriminalne radnje koje su počinili skoro da su identične.
_________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 17:28
BEOGRAD - Vicepremijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas, povodom privođenja predsednika Izvršnog odbora Univerzal banke i poslanika SNS Dragana Tomića, da su nadležni organi obavezni da rade svoj posao u skladu sa zakonom, a ne u skladu sa partijskom knjižicom.
Vučić je, na pitanje povodom slučaja Tomića i da li će i drugi privrednici koji su izvlacili pare iz Unvierzal banke biti pozvani na odgovornost rekao da nije tužilac i da se ne bavi poslom tužilaštva i policije.
"Ovo je teška stvar koju sam čuo jer se radi o poslaniku SNS. Ali nadležni organi imaju obavezu da rade svoje posao u skladu sa zakonom a ne u skladu sa partijskom knjižicom, partijskom pripadnošću i ličnim prijateljstvom. To je veoma važna poruka za sve ljude. O tome sam razgovarao i danas u Kolubari jer sam čuo pritužbe na račun pojedinih ljudi, ne čelnih, koji su takođe iz SNS," rekao je Vučić.
Svima sam jasno stavio do znanja da ih partijska knjižica svakako neće štititi, dodao je on."To je nešto novo, drugačije u odnosu na ono što smo imali u Srbiji decenijama i to je razlog što se menja imidž Srbije u svetu. A da li je neko kriv ili nije to će da utvrdi sud ", dodao je on.
Prema rečima Vucića, lanac državnog kriminala - zajednička umešanost političara i pojedinih tajkuna - toliko je "bezobzirno i bezobrazno" bio uspostavljen proteklih godina da to mora da se prekine jer "država to više ne može da izdrži". Samo od četiri banke i nekoliko povezanih preduzeća država mora da plati milijardu evra, rekao je Vučić, dodavši da se radi o 4-6 tajkuna.
"Može li naša država da ih izrodi (taj novac) - ja vam kažem da ne može i da nije moguće. Mora da se prekine sa bolesnim, bezobrazno-bezobzirnim lažnim biznisom - u kojem uzimate od banaka, platićete kamatu šest meseci, računajući da glavnicu nećete nikada, za to platite kojekome u toj banci, kojekome od političara i onda ste rešili sve probleme. E tako ne može, ova država to ne može da podnese", rekao je Vučić. "Meni je danas loše i težak mi je dan ali Srbija od toga mora da se izleči", istakao je Vučić.
On je ukazao da su neki od tajkuna uzeli po 150 miliona evra a da nikada nisu planirali da plate.Upitan za formalne dokaze on kaže:"Gde ima formalni dokaz? Otkud znam, nadležni organi se time bave, da pokažu i dokažu tamo gde toga ima. Ja vam kažem kako sistem funkcioniše - objasnite mi da li je moguće da neko dobije desetine miliona evra bez ikakvog validnog pokrića?"
On je naglasio da niko nije znao da se radi o milijardu evra i da novac nije dolazio do radnika, već da je to bila podela: politička, privatna, poslovodstvu banaka i naravno vlasnici koji su postali najveći moćnici koji imaju avione, jahte..."Zašto kupujete jahte ako ste dobili kredit iz Fonda za razvoj? Sad ćete da me pitate ko? Postoje izuzeci koji to nisu radili. Je l ima neka banka da Bogićević nije uzeo kredit, a da banka nije propala, ili Perčević? Nema nijedne", upitao je, imajući na umu biznismene Miroslava Bogićevića i Gorana Perčevića.
Na pitanje može li novac da se naplati iz tih "aviona i kamiona", on je rekao da ne može jer je sve potrošeno. On je u tom kontekstu pomenuo i Veterinarski zavod, rekavši da je sada nemoguće namiriti milione koji nedostaju.
_________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
bokixxl Still learning
Broj poruka : 63 Points : 182 Datum upisa : 19.11.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 21:33
@Ars Vivendi O čemu ti pričaš čoveče? Prvo, nisam član nijedne stranke. Drugo, rekao sam da je odlično što je bilo hapšenja. I da,treba da robija kao i Antonić, jer su isti format bitange. ALI... Ako nisi SNS-ovac, čudi me da nisi očekivao hapšenje jednog od bolje pozicioniranih naprednjaka u izbornoj kampanji. Ja sam tipovao da će da uhapsi Maju Gojković, jer je ona grad Novi Sad ojadila za 300 miliona dinara odštete vlasniku autobuske stanice. Ipak Maja izgleda previše zna, a i jedan je od eksponiranijih eks-radikala. Sa druge strane, za ovog lika niko nije čuo. Istina, jeste u GO SNS, ali je realno gledano, odigrao dodeljenu mu ulogu u banci, i sada je, što bi šahisti rekli "žrtvovan za kvalitet".
Sneki Beli Mag
Broj poruka : 5404 Localisation : Centar grada Points : 6907 Datum upisa : 21.05.2007
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/13/2014, 23:52
Tomić je "izvorno" bio član SPS-a, da bi se otcepio zajedno s Banetom Ivkovićem u "privremeni SPS" koji je davao legitimitet Djindjićevoj vladi. U Parlament je izabran 2000. godine. Bio je i zamenik predsednika poslaničke grupe "Socijalistička narodna stranka - Narodni blok - general Nebojša Pavković".
Zatim je bio kandidat za predsednika Srbije.
Obavljao je dužnost direktora Republičke uprave javnih prihoda Šapca.
Bio je član sledećih skupštinskih odbora:Odbor za finansije, republički budžet i kontrolu trošenja javnih sredstava
Određeno je policijsko zadržavanje do 48 sati.
Punomoćnik Tomića, advokat Miljkan Karličić izjavio je da je Tomić dobrovoljno otišao u policiju gde je demantovao sve navode tužilaštva u vezi sa slučajem Univerzal banke, dodavši da protiv svog klijenta ne očekuje nastavak istrage.
Karličić je u izjavi za Radio Beograd 1, povodom saslušanja Tomića osumnjičenog da je odobravanjem kredita bez pokrića doveo do propasti Univerzal banke, istakao da njegov klijent nije priveden, već da je dobrovoljno u pratnji advokata i sina, jutros oko 11.30 sati, došao u Policijsku upravu za grad Beograd gde je dao iskaz. "Iskaz je dao veoma detaljno i opširno. Ni na jedno pitanje nije odbio da pruži odgovor, niti se pozvao na poslanički imunitet", rekao je Karličić.
On je pojasnio da je Tomić "energično odbio" optužbe za krivično delo zloupotrebe položaja odgovornog lica, odnosno da je od aprila do avgusta 2013. pojedinim firmama, utičući na zaposlene u kreditnom birou, odobrio kredit. "Tomić je to energično odbio i njegov iskaz je s te strane pravno perfektan. Pravnički verujem da nema nikakvih osnova za dalji nastavak postupka i istrage prema Tomiću. Sve ostalo su dnevna politika i predizborne igre", ocenio je Karličić.
Vučić: ukazao je da su neki od tajkuna uzeli po 150 miliona evra a da nikada nisu planirali da plate. Upitan za formalne dokaze on kaže: "Gde ima formalni dokaz? Otkud znam, nadležni organi se time bave, da pokažu i dokažu tamo gde toga ima. Ja vam kažem kako sistem funkcioniše - objasnite mi da li je moguće da neko dobije desetine miliona evra bez ikakvog validnog pokrića?"
Farmakom MB, i Bogičević su iz Šapca, ovaj tomić je guran od Farmakoma (akcionar UNBN) na mesto na koje je došao iz čisto burazersko-zemljačkih razloga i zavšio je posao gledano iz ugla ekipe koja ga je gurala.
Ako pitaš za Maju, pitaj šta je s Vlahovićem, Djelićem i Dankom Djunićem....
_________________ Kupite akcije, uzmite pilule za spavanje, spavajte i kada se probudite bićete bogati...
bokixxl Still learning
Broj poruka : 63 Points : 182 Datum upisa : 19.11.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/14/2014, 08:59
Za mene je takođe najveća misterija zašto nisu uhapšeni Vlahović, Đelić, Đunić i Mirko Cvetković? Da li su toliko dobro sakrili dokaze ili ih čuvaju za kasnije? Ima tu u gradu još mnogo bivših i sadašnjih DS-ovaca koji su učestvovali u pljački i razvlačenju državne imovine, na nešto nižem nivou od navedenih. Smatram da najveći broj budućih robijaša (u narednih godinu dana) dolazi iz SPS-a. Ovde, u NS, pored Bajatovića, najviše bode oči Borislav Samardžić, kadar SPS-a i bivši direktor "Radosnog detinjstva"(predškolske ustanove). Uspeo je da za nekoliko godina napravi dug od 7 miliona evra u ovom JP. Vrhunac ludila je tužba za seksualno uznemiravanja radnice PU, koju sada mora da plati sama PU!! U svakom slučaju, da me niko pogrešno ne razume, podržavam sva ova hapšenja, samo sam hteo da prokomentarišem kontekst ovog hapšenja pred izbore.
LUMTDZOS VIP
Broj poruka : 327 Localisation : NBgd Points : 1027 Datum upisa : 28.07.2010
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/14/2014, 10:24
Da li postoji neko ko ne shvata o cemu se ovde radi? Da linjos uvek postoji neko ke shvata igru sa Miskovicem? Da li postoji jos neko ko ne vidi kako se ove Vuciceve manipulacije svesrdno podrzavaju od svih medija, stranaka, lidera, EU izaslanika, NVO sa Sorosevog spiska....... Nema mene bez mene, glasi naslov jedne pesme!
bokixxl Still learning
Broj poruka : 63 Points : 182 Datum upisa : 19.11.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/14/2014, 14:07
@LUMTDZOS Ja ne razumem, kakva je to igra sa Miškovićem? Šta, Miško se dogovorio da bude u pritvoru pola godine pod stare dane?
Smile Old member
Broj poruka : 1652 Points : 4820 Datum upisa : 04.06.2008
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/19/2014, 20:02
Bokixxl ni sam Lumtdzos (ma šta takav nik značio) ne zna o čemu govori...
Eat This: BEOGRAD - Posle šestočasovog saslušanja određen je policijcki pritvor otpravniku poslova ambasade Srbije u Atini Branku Lazareviću. Lazarević je sproveden u Specijalno tužilaštvo, gde će biti saslušan i određen mu je policijski pritvor u trajanju do 48 sati.
Lazarević je u 10 časova stigao u MUP, a nedugo zatim počelo je njegovo saslušavanje, koje je trajalo do 18 sati.
Podsetimo, Lazarević je tokom prethodnog mandata Vlade Srbije bio šef kabineta ministra unutrašnjih poslova Ivice Dačića.
Lider SPS i premijer Vlade u ostavci Ivica Dačić nije želeo da daje nikakve izjave povodom saslušanja njegovog bivšeg šefa kabineta.
- Ne želim da se mešam, neka institucije rade svoj posao - poručio je Dačić.
Dalaj Lama Member
Broj poruka : 720 Points : 1928 Datum upisa : 30.11.2010
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/19/2014, 23:54
Izgleda da je ovo svedok saradnik...
_________________ Karma kažnjava sve
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/22/2014, 10:19
citat ::
Policija iz Bačke Topole podnela je krivične prijave protiv nekoliko lica zbog sumnje da su oštetili Akcionarsko društvo "Zobnatica" iz Bačke Topole za više od 23,6 miliona dinara. Kako je saopštila subotička policija, u saradnji sa Osnovnim javnim tužilaštvom u Subotici, podnete su krivične prijave protiv A.R. (60), S.P. (55) iz Bačke Topole i V.J. (27) iz Novog Sada, zbog više krivičnih dela zloupotreba ovlašćenja u privredi i krivičnog dela zloupotrebe položaja odgovornog lica.
Prema saopštenju policije, sumnja se da su A.R. i S.P, kao odgovorna lica u AD "Zobnatica" iz Bačke Topole, grubo povredili ovlašćenja u pogledu upravljanja imovinom pomenutog preduzeća.
_________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
Kobe Bryant VIP
Broj poruka : 3003 Godina : 48 Localisation : N.BGD Points : 5593 Datum upisa : 22.05.2007
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/24/2014, 16:47
Pred Specijalnim sudom u Beogradu počelo je suđenje bivšem ministru poljoprivrede Saši Draginu i njegovim saradnicima za zloupotrebe u pančevačkoj Azotari, osumnjičenim da su oštetili tu firmu za oko 25 miliona evra.
Suđenje će biti otvoreno za javnost, za razliku od pripremnog ročišta koje je održano jesenas. Dragin je u kućnom pritvoru, koji mu je odobren posle devet meseci zatvorskog pritvora. Uhapšen je 2012. godine krajem novembra.
Osim Dragina na optuženičkoj klupi je još 20 optuženih, među kojima je i vlasnik konsultantske kuće Zvonimir Nikezić koji je, julu prošle godine pušten iz pritvora uz jemstvo od milion evra u nekretninama.
Tužilaštvo za organizovani kriminal podiglo je optužnicu protiv Dragina i ostalih 22. maja 2013. godine zbog sumnje da su zloupotrebama oštetili Azotaru za oko 25 miliona evra.
Oni se terete za prodaju regresiranog mineralnog đubriva od jula 2009. do oktobra 2011. godine koja je vršena suprotno uredbama Vlade Srbije.
Dragin i Nikezić se terete da su osmislili način prodaje regresiranog đubriva preko Azotare i preporučili ljudima iz Azotare da tako vrše prodaju đubriva.
Dragin se tereti za zloupotrebu službenog položaja za koju je zaprećena kazna do 12 godina zatvora, a Nikezić za krivično delo zloupotreba položaja odgovornog lica u podstrekivanju za koje je zaprećena kazna do 10 godina.
_________________ Najviše volim zakone koji nemaju kaznene odredbe, ti su najbolji!
Smile Old member
Broj poruka : 1652 Points : 4820 Datum upisa : 04.06.2008
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 2/27/2014, 19:49
Milo Milo Đurašković na sudjenju danas na pitanje kako je zaradio prve pare: "Tako üto sam po Crnoj Gori prodavao kiselu vodu hotelima, kafanama itd... a od zaradjenih 750.000 evra sam kupio prvu benzinsku stanicu i nastavio da ula#em zaradjen novac...."
Drag65 VIP
Broj poruka : 611 Points : 1423 Datum upisa : 12.07.2009
Naslov: b 3/2/2014, 13:40
Boiler room scam (...wolf of wallstreet ...)
Nakon dvogodišnje akcije, na inicijativu finansijkih vlasti GB, Londonska policija, u saradnji sa španskom, USA i srpskom policijom, blokirala je 17 "kotlarnica" - call centara koji su prali novac i varali investitore prodajući im bezvredne akcije, i to: 14 u Španiji (centar Barselona), 2 u GB (London) i 1 u Srbiji (nije objavljeno gde). Uhapšeno je 110 lica, četvoro iz Srbije. Radi se o velikim iznosima čija se suma procenjuje, a za sada je identifikovano oko 1.000 oštećenih.
Ovo je najveća akcija tog tipa ikada, prethodila joj je slična akcija u avgustu 2011.g., takođe u GB.
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/2/2014, 15:39
U Beogradu je ekipa radili tik pored restorana Šeher, na Dedinju, u blizini nekadašnjeg radio Pingvina... Radilo se na nemačkom jeziku i startovani su investitori iz Nemačke, a centrala je bila u Londonu...
Radili su nekoliko godina, naši ljudi sa znanjem nemačkog jezika, šef je bio srbin sa nemačkim pasošem. Uvaljivali su najgluplje moguće akcije iz USA...
Prevara putem "vruće linije", kako glasi naziv filma iz 2000. godine sa oskarovcem Benom Aflekom u glavnoj ulozi, investitori se navode da kupe bezvredne ili nepostojeće deonice.
Ilija Member
Broj poruka : 480 Points : 1261 Datum upisa : 30.09.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/2/2014, 16:44
Kada će AV da udje u ovu priču?
Limited011 Old member
Broj poruka : 2052 Points : 5499 Datum upisa : 07.05.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/11/2014, 12:42
Sanader osuđen na devet godina zatvora
Bivši hrvatski premijer Ivo Sanader osuđen je na devet godina zatvora zbog korupcije, a Županijski sud proglasio je krivim i HDZ, koji mora da plati četiri miliona evra.
Sudija Ivana Čalić je, obrazlažući presudu, rekla da su se Ivo Sanader i njegovi saradnici organizovali u grupu kojoj je bio cilj stecanje materijalne koristi za njih same, ali i za Hrvatsku demokratsku zajednicu. Drugooptuženi Mladen Barišić, koji je i otkrio aferu Fimi medija, pre svega izvlačenje novaca iz javnih preduzeća za HDZ, osuđen je na tri godine zatvora, bivši portparol hrvatske vlade Ratko Maček osuđen je na godinu dana uslovno, bivša blagajnica HDZ-a Branka Pavošević na 1,6 godina zatvora, a Nevenka Jurak, vlasnica firme Fimi medija dobila je zatvorsku kaznu od dve godine.
Sud je utvrdio da je deo novca Sanader uzimao za sebe, a deo je dao u stranačku blagajnu. To je ujedno i prvi slučaj u Hrvatskoj da je osuđena jedna politička stranka za korupciju.
HDZ-u se prema ovoj odluci, oduzima iznos koji je Sanaderova stranka protivpravno stekla. HDZ će ostati bez 2 miliona kuna i 300 hiljada evra koji su oduzeti od Branka Bačića, oduzima se novac koji su uplatili na račun BMW-a, a u državni je budžet HDZ dužan uplatiti dodatnih 17 miliona kuna (2,2 miliona evra)
_________________ Henri Kisindžer: “Opasno je biti neprijatelj SAD-a, ali je pogubno biti i njen prijatelj.”
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2817 Points : 8028 Datum upisa : 21.01.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/16/2014, 10:43
Nova optužnica protiv Dulića
Tužilaštvo po drugi put podiglo optužnicu protiv Olivera Dulića, nekadašnjeg ministra, njegovog tadašnjeg saradnika Nebojše Janjića i Zorana Drobnjaka, direktora Puteva Srbije, zbog zloupotreba prilikom izdavanja dozvola za rad preduzeću Nuba invest.
Prvobitno, optužnica protiv njih je podignuta u aprilu prošle godine koju je potvrdilo veće Specijalnog suda, međutim, posle uloženih žalbi, Apelacioni sud je u junu iste godine ukinuo to rešenje i vratio prvostepenom sudu na novo razmatranje.
Nakon toga, Specijalni sud je doneo odluku kojom je postupak vraćen na dopunu istrage.
Prema tvrdnjama Tužilaštva za organizovani kriminal, izdavanjem zahtevanih dozvola omogućeno je Nubi da pristupi izgradnji optičke mreže kablova na državnim putevima kojima upravljaju Putevi Srbije i to na najvažnijim koridorima od Beograda do granice sa Hrvatskom, Mađarskom, Rumunijom, Bugarskom i Makedonijom.
Pored toga, kako se navodi, Dulić, Janjić i Drobnjak su Nuba invest stavili u povlašćeni položaj u odnosu na druge zainteresovane investitore koji su se obraćali sa istim zahtevima.
_________________ Prazan listić nije stav! Izaberi da drugi ne bi birali umesto tebe!
Dragan11 VIP
Broj poruka : 126 Godina : 47 Points : 486 Datum upisa : 04.08.2011
Broj poruka : 2213 Points : 6106 Datum upisa : 25.07.2010
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/20/2014, 02:01
Pripadnici Uprave kriminalističke policije MUP-a Srbije danas su pretresli radne prostorije direktora Republičkog inspektorata za rad Dragoljuba Peurače, zbog sumnje da je primio mito, saopštilo je danas Ministarstvo rada.
Televizija B92 navodi, pozivajući se na nezvanične informacije, da je Peurača od vlasnika firme "Men pauer" (Man Power) prvo tražžio 30.000 evra, da bi na kraju uzeo 15.000 evra za dokumenta, koja je kao držžavni služžbenik bio u obavezi da da".
"Peurača je ranije radio kao operativac u Službi za borbu protiv organizovanog kriminala, odakle je otišao za načelnika odeljenja za kontraobavešštajnu zašštitu u kabinetu ministra unutraššnjih poslova Ivice Dačića", navela je te televizija na svom sajtu.
TV B92 navodi i da je Peurača "u avgustu 2012. odlukom vlade postavljen na mesto direktora Inspekcije rada" i da je "uhapššen u hotelu "Hajat", posle ručka sa zamenikom direktora BIA Draganom Markovićem Markonijem ".
_________________ Kad ima love za šljam, ima da bude i za mene!!
Kobe Bryant VIP
Broj poruka : 3003 Godina : 48 Localisation : N.BGD Points : 5593 Datum upisa : 22.05.2007
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/20/2014, 10:10
Kako je ovaj čovek uopšte došao na tako važne pozicije? Vrši li se provera podobnosti kadrova u zemlji Srbiji za takve položaje?
_________________ Najviše volim zakone koji nemaju kaznene odredbe, ti su najbolji!
Steve McQueen Member
Broj poruka : 539 Points : 2079 Datum upisa : 30.11.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/20/2014, 11:15
Kod Dačića u kabinetu izgleda bile sve same poštenjačine.
Big Mile VIP
Broj poruka : 1658 Points : 6510 Datum upisa : 19.02.2011
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/21/2014, 12:53
Ma poštenjacina Dacic nije znao ništa ni o ovom liku. On dobrica a oko njega sve sami kriminalci, ma to mu ih drugi uvaljuju, nema on veze sa tim....
Limited011 Old member
Broj poruka : 2052 Points : 5499 Datum upisa : 07.05.2009
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/21/2014, 14:48
Nije baš prosta stvar. Čovek je bio ona "osoba" u kabinetu Dačića (za kontraobaveštajni rad) koje je bio dužan da Dačića upozori ko je Miša Banana. Posle tog skandala, isti je "stavljen na raspolaganje" pa ga je vlada "imenovala" na ovo mesto s kog su ga uhapsili. Sad on izjavljuje da jeste uzeo pare, ali kao donaciju za SPS...
Miriše da mu je možda i cela igra nameštena, kao neka vrsta kazne što je Dačića navukao na poznanstvo s Bananom... Ne bih da širim teorije zavera, ali ovde je sve malo komplikovanije i nekako ima prviše "slučajnosti" ....
_________________ Henri Kisindžer: “Opasno je biti neprijatelj SAD-a, ali je pogubno biti i njen prijatelj.”
Maca VIP
Broj poruka : 1869 Godina : 47 Localisation : Sombor Points : 5160 Datum upisa : 28.05.2007
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/23/2014, 20:10
citat ::
Član Upravnog odbora preduzeća za održavanje puteva Srbijaautoput Batrić Radunović (u nekim bolje obaveštenim krugovima on je ustvari njen pravi vlasnik!) došao je na čelo te firme uz pomoć svog zemljaka iz Berana (Crna Gora) Mila Đuraškovića, nekrunisanog kralja srpske putogradnje, koji je u međuvremenu došao u sukob sa zakonom i nalazi se u zatvoru. Podaci o Batrićevim vezama u svemu tome su sklonjeni, verovatno radi prikrivanja tragova u putnoj mafiji. Zahvaljujući spletu ovih okolnosti, za jednog od direktora u "Putevima Srbije" imenovan je Zoran Stoisavljević, kako bi direktno dobijanje naloga i poslova van tendera kao i prednosti u toku naplate realizovanih poslova, lakše funkcionisali u korist - Srbijaautoputa. No, Batrić Radunović nije običan "poslovni čovjek", kako izgleda na prvi pogled. Ima ga u Skupštini FK Partizan, u Kinološkom savezu, vlasnik je poslova sa somborskim i novosadskim biznismenom u oblasti agrara Peđom Lučićem, kupio je lovište, zida ogromnu lovačku kuću u Srbiji za privatni lov, vlasnik je na desetine dugih i kratkih cevi (pušaka i pištolja), vreme često provodi u lovištu Karađorđevo, u kojem je više nego redovni lovac i posetilac, vlasnik je i vredne jahte na Dunavu, većeg broja lokala u Beogradu (neki su na ime njegove supruge, bivše, možda i sadašnje, sudije za prekršaje u Beogradu). Iz posla u izgradnji poslovne zgrade Srbijaautoputa, sa izvođačem radova Draganom Nikčevićem, sazidan mu je stan od 400 kvadratnih metara, sa baštom na krovu, u novoj zgradi na Vračaru! Otišao je iz Srbije u vreme ubistva tadašnjeg premijera Đinđića. U tom periodu živi nekoliko godina u Frankfurtu, kažu izvori iz Nemačke, i stalno je pod zaštitom trgovca oružjem i opremom za ratovanje u Hrvatskoj, Željka Jankovića, poreklom iz Bačke Palanke (koji ima deset odsto vlasništva u Srbijaautoputu, zajedno sa Milojicom Markovićem, biznismenom i trgovcem naftom iz Uba, koji takođe poseduje deset odsto vlasništva u Srbijaautoputu). Veruje se da su neki podaci u Agenciji za privredne registre promenjeni zbog toga što je Batrić bio upućen u akcije oko hapšenja kralja puteva Srbije Mila Đuraškovića, pa mu je to omogućilo da skloni sumnju sa svoga imena i imena njegovih najbližih saradnika o saradnji sa određenim službama koje su mu mogle dati signale budućeg delovanja. Tu se pre svega misli na njegove kumovske veze sa ministarkom pravde Snežanom Malović, te učešće u postavljanju određenog broja sudija i tužilaca koji će njima biti njima lojalni u budućnosti i sl.
Šta se čeka Vučiću? A usput da se "polupi" i Miloje Blizanac...
_________________ Prestani da mrziš ako do sebe držiš !
Boranija Old member
Broj poruka : 2213 Points : 6106 Datum upisa : 25.07.2010
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/26/2014, 10:04
Uhapšena je Jasna Matić, bivša ministarka za telekomunkacije u Vladi Mirka Cvetković, kao i nekadašnja direktorka Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA).
Pored nje privedeni su i bivši direktori SIEPA Vesna Perić (40) i Božidar Laganin, kao i Bojan Janković (37) nezvanično saznajemo iz MUP.
Oni se sumnjiče da su u periodu od 2006. do 2013. godine potpisali nekoliko fiktivnih ugovora i time oštetili budžet za više od milion evra, kao i da su drugim licima pribavili protivpravnu imovinsku korist od 91 milion dinara.
_________________ Kad ima love za šljam, ima da bude i za mene!!
Cucla VIP
Broj poruka : 424 Godina : 50 Localisation : BG Points : 1393 Datum upisa : 22.06.2007
Broj poruka : 5404 Localisation : Centar grada Points : 6907 Datum upisa : 21.05.2007
Naslov: Re: HAPŠENJA!! 3/26/2014, 14:31
citat ::
Jasna Matić je rođena 14. januara 1964. godine u Beogradu. Osnovnu školu i Petu beogradsku gimnaziju je završila u Beogradu. Takođe u Beogradu je i diplomirala na Građevinskom fakultetu, a zvanje magistra poslovnog upravljanja je stekla na Univrzitetu Vašington u Sent Luisu. Svoju profesionalnu karijeru je otpočla radeći kao projektantkinja i menadžerka projekta čeličnih konstrukcija. Na ovom projektu je radila punih pet godina. U periodu od 2000. go 2001. godine bila je konsultatkinja Svetske banke u Vašingtonu na analizama stanja i potreba u informacionim i komunikcionim tehnologijama. Od 2001. do 2002. godine je bila na funkciji specijalne savetnice potpredsednika Vlade Miroljuba Labusa. Potom, od 2002. do 2004. godine se radila je kao vodeća savetnica američke konsultanske kuće Booz Allen Hamilton, za konkurentnost na USAID- ovom projektu povećanja konkurentnosti srpske ekonomije. Od 2004. do 2007. je radila kao direktor Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije(SIEPA). Od maja meseca, 2007. godine obavljala je posao državne sekretarke u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, gde je rukovodila sektorima vezanim za ekonomske odnose sa inostranstvom, kao i sektorom za konkurantnost i infrastrukturu kvaliteta. Od meseca jula 2008. godine se nalazi na poziciji ministarke za telekomunikacije i informaciono društvo u Vladi Srbije. Međutim sa ove pozicije je razrešena početkom marta 2011. godine,a postavljena je na mesto sekretarke u Ministarstvu kulture, informisanja i informacionog društva. Članica je Stalnog sastava Glavnog odbora G17 plus.
citat ::
Direktor Siepe Božidar Laganin, još jedan iz plejade golobradih došljaka sa dalekih kamenjara, čijim je upornim trudom i zalaganjem Srbija postala najsiromašnija zemlja regiona. Rođen je u Livnu. Božidar Laganin je diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Profesionalnu karijeru otpočeo je u junu 2004. godine kao savetnik za strana ulaganja u Agenciji za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA). Od 2007. do 2008. godine bio je specijalni savetnik direktora SIEPA. Od 2008. godine radio je kao savetnik ministra u Ministarstvu za telekomunikacije i informaciono društvo na promociji direktnih stranih ulaganja u sektor telekomunikacija i informacionih tehnologija. Oktobra 2009. godine postavljen je za državnog sekretara u Ministarstvu za telekomunikacije i informaciono društvo. Gospodin Laganin je postavljen za direktora SIEPA-e u junu 2010. godine. važi za kadar Mlađana Dinkića, lidera URS-a. Agencija je uvek pripadala ministarstvu koje je vodio Dinkić. Međutim, u aktuelnoj vladi Agencija je pripala Ministarstvu spoljne i unutrašnje trgovine Rasima Ljajića, ali se Dinkić ipak izborio da ostane u njegovoj nadležnosti
citat ::
Bojan Janković, zamenik direktora Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA). Bojan Janković je diplomirao 2001. godine na IFAM (Francusko-američki institut za menadžment) u Parizu. Iste godine vraća se u Beograd i zapošljava se u preduzeću "MD International", ekskluzivnog distributera za "Henkel" i "Švarckof".
Nakon tri godine rada, sa pozicije menadžera prodaje za ključne kupce prelazi u Agenciju za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA).
Od februara 2005. godine do oktobra 2007. radi kao savetnik za strana ulaganja, a zatim kao zamenik direktora Agencije. član URS. Stipendista je "Kotrugli" biznis akademije za EMBA program.
citat ::
Direktorka Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA), Vesna Perić podnela je u ponedeljak 31. maja 2010. neopozivu ostavku na tu funkciju. Ostavku je podnela zvanično zbog prezasićenja tim poslom, posle sedam godina rada. Način na koji je ostavka podneta i prihvaćena bez trenutka premišljanja i brzina kojom je postavljen novi direktor ukazivali su na nešto drugo kao motiv ove personalne promene. Upućeni u dešavanja u Siepi uvereni su da u pozadini Perićkine ostavke stoji njen sukob sa ministrom Dinkićem, i to baš oko nekritičkih dodela subvencija šakom i kapom preduzećima koja formalno za to ne ispunjavaju uslove. Glavni kamen spoticanja bila je već pomenuta južnokorejska Jura. Govori se da je od svake donacije deo išao URS-u. Odakle i tolike pare URS-u za skupe predizborne kampanje.
Vesna Perić bila je angažovana kao konsultant na mnogobrojnim civilnim projektima. Najznačajniji programi uključuju razvijanje koncepta projekta “Prevencija zloupotrebe narkotika u Jugoslaviji”
Kao što sam već pisala, SIEPA je ono što će Dinkići doći glave, ako vlast bude htela da ga hapsi, a Nacionalna Štedionica i 4 drž. banke su samo šlag na torti. Ovde ima direktnih dokaza, ako ništa drugo za "podsticanje na kriminalne radnje" i nezakonito prisvajanje novca za G17/URS...
Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA) je javna agencija koja svojim aktivnostima treba da pomaže srpskim preduzećima da izvezu svoje proizvode i usluge, i postanu konkurentniji na stranim tržištima.
S druge strane, promovisanjem mogućnosti za ulaganja i pružanjem pomoći stranim investitorima da započnu poslovanje u Srbiji, SIEPA bi trebalo da aktivno radi na otvaranju novih radnih mesta, pokretanju domaće privrede, transferu tehnologija i prenošenju novih znanja i veština. Umesto toga ona se pretvorila u leglo kriminala i korupcije i služila je svom idejnom tvorcu Mlađanu Dinkiću, njegovoj stranci i njegovim miljenicima, da iz budžeta Srbije otimaju novac za svoje lične potrebe.
Da bi privukla strane ulagače Srbija je preko agencije SIEPA ponudila da im dotira svako virtuelno novootvoreno radno mesto. Radi se o tome da “investitor” dobije unapred pare za svako radno mesto koje planira da otvori, a ne za svako radno mesto koje je zaista otvorio! Tako je Srbija plaćala između 4.000 i 10.000 evra po radnom mestu predviđenom sistematizacijom!
_________________ Kupite akcije, uzmite pilule za spavanje, spavajte i kada se probudite bićete bogati...
Kobe Bryant VIP
Broj poruka : 3003 Godina : 48 Localisation : N.BGD Points : 5593 Datum upisa : 22.05.2007